Klaser, czyli kolekcjonerka księga przedmiotów oraz potworów Shakes & Fidget.
Klaser doskonałości można kupić w gabinecie magii bądź zdobyć na misji w karczmie po osiągnięciu 10 poziomu postaci. Wszystko zależy od naszego szczęścia, kiedy i gdzie trafimy na niego. Koszt klasera: 25 Złota (nie zależnie od poziomu)
Zakup klasera jest na tej zasadzie co zwykłego itemu/miksturki ze sklepu. Wrzucamy do plecaka i przeciągamy na naszego bohatera. Klaser możemy przeglądać na swoim profilu.
Co daje klaser: Dodatkową premię doświadczenia do misji w karczmie. Max. to 100%
Klaser zapełniamy dzięki odbytym walkom na misjach, lochach oraz arenie. Do klasera trafiają : -pokonane potwory na misjach, -pokonane potwory w lochach, -pokonane potwory przez gildię na lochach gildii, -przedmioty zdobyte na misji, -przedmioty zdobyte z lochu, -przedmioty zakupione w zbrojowni lub gabinecie magii, -przedmioty, które miał na sobie przeciwnik podczas walki zainicjowanej przez nas na arenie (ale zostaną dodane tylko w momencie, gdy przeciwnika pokonamy!).
Klaser zawiera 5 zakładek (widoczne po lewej stronie): 1. potwory, 2. przedmioty wartościowe (wszystkie uniwersalne przedmioty i artefakty dostępne dla wszystkich klas), 3. wyposażenie wojownika, 4. wyposażenie maga, 5. wyposażenie zwiadowcy.
Procentowy bonus zawsze jest sprowadzony do liczby całkowitej. Bonus jest sumowany z bonusem z gildii, czyli na przykładzie wyżej bonus całkowity to 138% z gildii plus 33% z klasera co daje 171%.
Źródło klasera: http://forum.sfgame.pl/showthread.php?t=15404 Oficjalna informacja: http://forum.sfgame.pl/showthread.php?p … post129314
|