Sadox - 2011-11-19 21:36:35

Klaser, czyli kolekcjonerka księga przedmiotów oraz potworów Shakes & Fidget.

Klaser doskonałości można kupić w gabinecie magii bądź zdobyć na misji w karczmie po osiągnięciu 10 poziomu postaci.
Wszystko zależy od naszego szczęścia, kiedy i gdzie trafimy na niego.
Koszt klasera: 25 Złota (nie zależnie od poziomu)


Zakup klasera jest na tej zasadzie co zwykłego itemu/miksturki ze sklepu. Wrzucamy do plecaka i przeciągamy na naszego bohatera.
Klaser możemy przeglądać na swoim profilu.


Co daje klaser:
Dodatkową premię doświadczenia do misji w karczmie. Max. to 100%

Klaser zapełniamy dzięki odbytym walkom na misjach, lochach oraz arenie.
Do klasera trafiają :
-pokonane potwory na misjach,
-pokonane potwory w lochach,
-pokonane potwory przez gildię na lochach gildii,
-przedmioty zdobyte na misji,
-przedmioty zdobyte z lochu,
-przedmioty zakupione w zbrojowni lub gabinecie magii,
-przedmioty, które miał na sobie przeciwnik podczas walki zainicjowanej przez nas na arenie (ale zostaną dodane tylko w momencie, gdy przeciwnika pokonamy!).

Klaser zawiera 5 zakładek (widoczne po lewej stronie):
1. potwory,
2. przedmioty wartościowe (wszystkie uniwersalne przedmioty i artefakty dostępne dla wszystkich klas),
3. wyposażenie wojownika,
4. wyposażenie maga,
5. wyposażenie zwiadowcy.

Procentowy bonus zawsze jest sprowadzony do liczby całkowitej.
Bonus jest sumowany z bonusem z gildii, czyli na przykładzie wyżej bonus całkowity to 138% z gildii plus 33% z klasera co daje 171%.

Źródło klasera: http://forum.sfgame.pl/showthread.php?t=15404
Oficjalna informacja: http://forum.sfgame.pl/showthread.php?p … post129314

www.opl.pun.pl www.pokirena.pun.pl www.ravens-zg.pun.pl www.hardgaming.pun.pl www.darksideots.pun.pl