Eliksiry:
Kolorowe eliksiry z bonusem do cechy możemy "spotkać" w w trzech rozmiarach buteleczek: małej(+10% do danej cechy), średniej(+15% do danej cechy) i dużej(+25% do danej cechy) Koszt eliksiru oraz siła jego bonusu zależy od poziomu naszego bohatera (TYLKO ZA ZŁOTO). Aby kupić buteleczkę należy przeciągnąć ją do plecaka, a żeby użyć, przeciągnąć na bohatera. Buteleczka działa 3dni od momentu wypicia - przeciągnięcia buteleczki na bohatera. Maksymalna ilość mikstur wypitych (działających) jednocześnie to 3. Można wypić kilka podobnej wielkości mikstury z takim samym bonusem, aby przedłużyć działanie. Działające mikstury widoczne są w podglądzie bohatera pod wierzchowcem. Aby anulować działanie mikstury, należy dwukrotnie na nią kliknąć w podglądzie.
Zielona mikstura dodaje bonus do inteligencji (główna cecha maga ),
Mała +10% do cechy, Średnia +15% do cechy, Duża +25% do cechy.
Niebieska mikstura dodaje bonus do siły (główna cecha wojownika ),
Mała +10% do cechy, Średnia +15% do cechy, Duża +25% do cechy.
Żółta mikstura dodaje bonus do zręczności (główna cecha zwiadowcy ),
Mała +10% do cechy, Średnia +15% do cechy, Duża +25% do cechy.
Różowa mikstura dodaje bonus do wytrzymałości (zwiększa ilość życia),
Mała +10% do cechy, Średnia +15% do cechy, Duża +25% do cechy.
Czerwona mikstura dodaje bonus do szczęścia (zwiększa szansę na uderzenie krytyczne).
Mała +10% do cechy, Średnia +15% do cechy, Duża +25% do cechy.
Istnieje również mikstura dodająca +25% życia - Eliksir nieśmiertelności. Można go kupić w Gabinecie Magii za 15 grzybków i złoto (koszt w złocie zależy od poziomu bohatera) lub tylko za samo złoto, ale zdarza się to bardzo rzadko. Czas działania skrzydlatej buteleczki to 7 dni od momentu wypicia (przeciągnięcia buteleczki na naszego bohatera). Wypicie kilku mikstur owocuje przedłużaniem działania eliksiru. Aby anulować działanie mikstury, należy dwukrotnie na nią kliknąć w podglądzie.
Źródło klasera na forum sfgame.
|